Hej då New York!

Hej Alla!

När ni läser detta har jag kommit hem, men nu i skrivandets stund sitter jag på JFK flygplats i New York , lördagen den 6 februari . Jag har nu väntat i 2 timmar och har ytterligare 3 timmar kvar innan jag ska gå på flygplanet som ska ta med mig hem! (via tyskland)

Tänkte fördriva tiden med att skriva till alla er som följt mig på min resa till New York.  Min sista kväll här i New York spenderades på Manhattan. Vi var ett glatt gäng på 10 personer som åt mat på Hard Rock café! Underbart gott och trevligt sällskap. Bröderna från Brasilien har varit på semester i en vecka i Miami och kom tillbaka till Manhattan för att ta flyget hem härifrån idag. Så det passade bra att vi kunde fira min sista dag här tillsammans med dem :) Bilder kommer :)

Idag gick jag upp tidigt för att packa klart min väska för att sedan äta brunch med mina bästa vänner härifrån! Att säga hej då till dem var jobbigt, man vet aldrig när och om vi kommer att ses igen! Rättare sagt vi sa inte hej då, vi ses är mycket bättre :) Kommer sakna dem massor, tacka vet jag skype och Facebook!!

Högst upp på min lista av länder jag vill besöka en massa gånger är nu Japan, Brasilien, Tyskland och Argentina.  För i dessa länder bor Fumie Momoko, Gabriel, Matheus, Marcella, Elisa och Aicza!

Igår kväll ville jag inte åka hem, ville inte åka ifrån alla här. Men nu när jag sitter här på flygplatsen och bara väntar vill jag bara hem, hem till min familj, hem till mina vänner, hem till mitt rum, hem till min hund, hem till mina hästar, hem till gymmet, hem till den svenska maten, hem till Sverige, Vara!  

Jag har med mig så mycket härifrån i upplevelser, intryck, minnen och kunskap. En resa jag aldrig kommer att glömma och se tillbaka på med ett leende på läpparna.

Kl 14 imorgon (svensk tid) landar jag i Sverige!! Vi ses :)

Kramar Ida


Hard Rock café


Kommentarer
Postat av: usin Julia

WHAT!? är du redan hemma! att en månad har gått så fort!

ska bli jättekul att få höra allt om resan :)

Välkommen hem!

2011-02-09 @ 09:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0