Ida tycker inte om prov!

Hej Hej

Nu ar det inte langt kvar! Pa sondag ses vi :) 

Mitt internet kranglar pa rummet hoppas det funkar ikvall!

Jag har precis gjort mitt slutprov i engelska och jag kan sammanfatta det med ett ord HEMSKT! Forsta delen var latt 20 min med att lyssna och svara pa fragor. Men sen gick det utfor, hur ska man hinna lasa tva texter pa en hel sida vardera + 20 fragor + ca 20 grammatik fragor + kortare texter pa 20minuter??!! Ge mig provet pa Svenska sa kanske jag klarar det!
 
Jaja det far ga som det gar. Nu ar det dax att hitta Fumie sa vi kan ga och ata tillsammans med de andra i Tarrytown ikvall ;) Blir nog McDonalds sa blir det finare mat i Manhattan imorgon :) Ingen mer middag for mig har pa skolan ojojoj vad jag kommer att sakna det, eller inte :P

Kramar Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

Prov är inte allt ... :)



Passa på å njut de sista dagarna!!



Många kramar /Lina

2011-02-04 @ 10:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0