Manhattan!

Hej alla glada!

Dagen började lite sisådär men blev en toppendag!

De vanliga klasserna var inställda idag pga snön som kom igår och inatt och nu kan jag säga att det var ett riktigt svenskt snöoväder! Vi hade en lite annorlunda lektion idag och sen bar det av till Manhattan med Aicza!

Vi åkte båt runt frihetsgudinnan och promenerade vid Times Square så mysigt.

När vi skulle beställa kaffe på Starbucks koffee beställde jag en liten kopp, men så frågade han om jag inte ville ha en stor och jag sa självklart vill jag det om jag får den för samma pris som en liten, så det fick jag :)

Igår var Erica här och hälsade på :) Mycket roligt vad det ;)


Jag och Frihetsgudinnan :)


Aicza :)


Inne på M&M


Lite mera snö nu!

Kramar Ida


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser riktigt mysigt ut;)

2011-01-28 @ 12:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0