Skidresa!

God kväll!

Idag har jag och Fumie åkt skidor på Mountain Creek i New Jersey :) Det var fem år sedan sist jag åkte skidor så jag undrade hur det skulle gå och vet ni vad! Jag ramlade inte en enda gång! Så stolt :)

Det har varit en toppendag med strålande sol hela dagen. Vi har tagit en hel del bilder som vanligt så det kanske kommer senare :) Jag och Fumie har en massa blider att dela med varandra, måste fixa det en kväll.

Om 5 och en halv dag står jag här med förhoppningsvis rätt packad väska och ska ta taxin tillsammans med en annan tjej härifrån till JFK flygplats. Så om 6 och en halv dag är jag hemma! Tiden går fort nu när det närmar sig hemresa, men oj vad mycket jag kommer ha med mig i upplevelser och minnen, så kul :)

När jag kommer hem är det massvis med träning och nyttig mat som gäller! Har ätit snabbmat 3 av 4 dagar nu inte bra alls. Men helt ärligt så struntar jag helt i det nu när jag är här, men när jag kommer hem då ska det vara hälsosamt!

Har fått nytt schema och lärare till denna veckan, men hoppas det blir bra!

Kramar Ida


Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbart!!! Vad kul det är att få läsa och ta del av din resa. Låter ju som om du har det gött:) Ta hand om dig. Alla hälsar!

Kram Hanna

2011-01-31 @ 13:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0