Vad är det för dag idag...

....vad är det för dag idag, jo det är ingen vanlig dag för det är Lottas Födelsedag idag!

Grattis Storasyster på den stora dagen! Är fortfarande Lördag för mig nu men jag firar din födelsedag redan nu med kakor och apelsin jos :)

Idag har vi varit i Manhattan :) Central Park, SoHo och en liten blick på Chinatown! Vi var 7 stycken som åkte och det har varit så trevligt bortsett från att det var såååå kallt! Jaja jag kommer från Sverige jag borde vara van vid att det är kallt men nej det måste vara kallare här ändå för fy tusan vad kallt det var idag. Inte handlat något direkt men imorgon bär det av till ett shoppingcenter och hoppas på att hitta endel där!

Känns väldigt konstigt nu som om jag har gått fel eller något, för vet ni vad det är nästan helt tyst på min våning! Klockan 11 på kvällen! vart är alla människor? Men det är så skönt så jag klagar inte ;)



Marcella, jag, Fumie och Matheus


Central Park

Kramar Ida
(
 Nu hör jag musik igen så det var inte helt tomt här ändå, då vet jag ju att de lever iallafall )


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad kul det är när vi får se kort, hoppas att du har tagit måånga! ;) Kraam

2011-01-23 @ 09:22:47
Postat av: Lotta

Tack bästa lilla syster!! Jag ska nu äta tårta hela dagen:)

2011-01-23 @ 09:58:55
Postat av: Monica

Visst är det härligt i New York!! Och det där med kölden känner jag igen. Det var jättekallt när vi var där också.

2011-01-23 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0